Κριτήρια Συμπεριφοράς Χρήστη |
Frequency Cap |
Έλεγχος συχνότητας εμφανίσεων δημιουργικών ανά μοναδικό επισκέπτη |
Site Frequency Cap |
Έλεγχος συχνότητας εμφανίσεων δημιουργικών ανά μοναδικό επισκέπτη στο σύνολο των ενοτήτων του site. |
Global Frequency Cap |
Έλεγχος συχνότητας εμφανίσεων δημιουργικών ανά μοναδικό επισκέπτη στο σύνολο των δικτυακών τόπων της καμπάνιας. Έτσι η στόχευση είναι δυνατόν να γίνει και με ενιαίο frequency cap σε διαφορετικούς δικτυακούς τόπους |
Clicks ανά δημιουργικό |
Έλεγχος εμφανίσεων των δημιουργικών ανά μοναδικό επισκέπτη, με βάση προκαθορισμένο αριθμό clicks ανά δημιουργικό |
Clicks ανά καμπάνια |
Έλεγχος εμφανίσεων των δημιουργικών ανά μοναδικό επισκέπτη, με βάση προκαθορισμένο αριθμό clicks στο σύνολο των δημιουργικών της καμπάνιας. |
Αριθμός Impressions ανά Ημέρα |
Mέγιστος αριθμός εμφανίσεων των δημιουργικών ανά ημέρα. |
Αριθμός Clicks ανά Ημέρα |
Mέγιστος αριθμός clicks επί των δημιουργικών ανά ημέρα. |
Ημερομηνία |
Εμφάνιση δημιουργικών με βάση την ημερομηνία (για παράδειγμα 01/01/2006) |
Έτος |
Εμφάνιση δημιουργικών με βάση το έτος, (για παράδειγμα 2006) |
Μήνας |
Εμφάνιση δημιουργικών με βάση το μήνα, (για παράδειγμα Δεκέμβριος) |
Ημέρα του μήνα |
Εμφάνιση δημιουργικών ανά ημέρα του κάθε μήνα, (για παράδειγμα 18) |
Ημέρα της εβδομάδας |
Εμφάνιση δημιουργικών ανά ημέρα της κάθε εβδομάδας, (για παράδειγμα Δευτέρα) |
Χρόνος της ημέρας |
Ακριβής στόχευση ανά ώρα και λεπτά της ημέρας. (για παράδειγμα 12:05) |
Ώρα της ημέρας |
Εμφάνιση δημιουργικών ανά ώρα της κάθε ημέρας, (για παράδειγμα 10:00) |
Λεπτά της ώρας |
Εμφάνιση δημιουργικών με βάση τα λεπτά της ώρας, (για παράδειγμα 05) |
Χρονισμός ανά δημιουργικό |
Πολλαπλός προγραμματισμός εμφάνισης δημιουργικών σε διαφορετικές ημερομηνίες |
Εξωτερικά Οριζόμενα Κριτήρια Στόχευσης |
Προαιρετικά προσφέρονται και εξειδικευμένα είδη στόχευσης σύμφωνα με εξωτερικά κριτήρια. Για παράδειγμα εμφάνιση συγκεκριμένων δημιουργικών μόνο όταν ο γενικός δείκτης του Χρηματιστηρίου ανέβει πάνω από ένα συγκεκριμένο όριο μονάδων, ή όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από μια ορισμένη τιμή. |
Τεχνολογικά Κριτήρια |
Λειτουργικό σύστημα |
(για παράδειγμα Windows, Linux) |
Πρόγραμμα Πλοήγησης (Browser) |
(για παράδειγμα Microsoft Internet Explorer, Netscape Navigator) |
Έκδοση Browser |
(για παράδειγμα εμφάνιση δημιουργικών μόνο σε Internet Explorer έκδοσης πάνω από 5) |
Ύψος Ανάλυσης της οθόνης σε pixels |
για παράδειγμα 1024 |
Πλάτος Ανάλυσης της οθόνης σε pixels |
για παράδειγμα 768 |
Βάθος χρωμάτων της οθόνης |
για παράδειγμα 24 bit |
Υποστήριξη JavaScript |
(enabled-disabled) |
Έλεγχος ανταγωνιστικών δημιουργικών |
Αποτροπή ταυτόχρονης εμφάνισης ανταγωνιστικών δημιουργικών |
Updated Daily delivery |
Επανακατανομή προκαθορισμένων εμφανίσεων δημιουργικών ανά ημέρα. |
Smooth delivery |
Προοδευτική ισοκατανομή εμφάνισης δημιουργικών στη διάρκεια του 24ώρου. |
Κριτήρια Περιεχομένου |
Keyword Targeting |
Εμφάνιση δημιουργικών μετά απο αναζήτηση συγεκριμένων λέξεων-κλειδιά σε Μηχανές Αναζήτησης |
Web-space |
Στόχευση των δημιουργικών αποκλειστικά σε σελίδες ενός ή περισσοτέρων δικτυακών τόπων που περιέχουν συγκεκριμένο περιεχόμενο (π.χ Τεχνολογία, Οικονομία, Αθλητισμός κλπ) |
Content-Group |
Προκαθορισμός ομάδων ενοτήτων περιεχομένου για παράλληλη εμφάνιση δημιουργικών με όμοια κριτήρια. |
Γεωγραφικά Κριτήρια |
Χώρα προέλευσης του επισκέπτη |
(για παράδειγμα .gr, .uk, .fr). |
Για την εφαρμογή των ανωτέρω κριτηρίων στόχευσης σε οποιοδήποτε δικτυακό τόπο απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί οι χρήστες/επισκέπτες να επιτρέπουν την τοποθέτηση cookies στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή τους από την πλατφόρμα nemo|ads|.